Friday, January 6, 2012

Dunia Baru

Assalamualaikum..
Salam tahun baru 2012, hahaha sempena tahun baru yg agak lewat untuk aku ucapakn, tapi xla lewat sgt kan?hahaha apepun tahun baru kali ni membawa 1001 makna buat diri, pindah sekolah baru, pindah zon baru, timba pengalaman baru dan pindah umah baru, haha baik kata segalanya baru la, tp tu la kan, sejak nak bergerak dr zon selesa ni, badan agak lemau la, sbb dah terlalu senang sgt dengan kerja yang ada, tpi apapun, aku bersyukur kehadrat Ilahi, kerana diberikan kesempatan untuk berpindah dan melepaskan apa jua yang terpendam didalam hati dan perasaan ni, ye la, kalau sebelum ni menjeruk rsa, skurgnya alhamdulillah skrg ni aku baru tahu, ada juga la something yang aku sumbangkan kat skola lama ni walaupun makan ati, tp apepun, syok wooo tgk muka depa bila kehilangan aku dan mmber yg lain, tp tu la bak kata org, bila ada didepan mata, jarang dihargai, tapi bila da xde, baru la sibuk nak kata itu dan ini, tp segalanya dah terlambat dan hatiku bukan disini lagi, banyak lagi yang perlu aku timba dan pelajari dalam mencari diri sendiri atau dengan kata lain, berdikari

0 comments:

Post a Comment