Tuesday, August 23, 2011

La Tahzan..


Salam smua, sjak 2 menjak ni aku xpasti la kenapa kerap sgt moody, kerap sgt sangka yng bukan2..tp aku rsalakan, salah satu sebab adalah kdang aku jauh dr DIA, kdg aku melupakan DIA, Allah...ampunkan segala dosaku Ya Allah, ku tahu ini adalah teguran dari DIA, ini teguran dr Sang Maha Pengasih lagi Penyanyang, terkadang DIA merindukan rintihanku, terkadang DIA memanggil aku, aku xmenyahut seruan dan panggilannya, kini ku merasakan kepedihan yang teramat apabila aku memanggil, aku merindukan, tidak terbalas, Allah...ampunkan aku Ya Allah, Allah... Redhakan aku dalam segalanya, untuk sahabat dan teman, maaf andai kehadiranku kadangkala menyesakkan kehidupan dan ketenangan kamu smua, silap aku juga kerana mengharapkan perhatian, kasih sayang selain DIA, Allah...Ampunkan aku..moga datangnya Ramadhan kali ini membuatkan aku lebih tabah dan sabar, redha dalam segalanya..
"Ya Allah, sebaknya dada, peritnya jiwa, sengsara diri, sharusnya rindu ini, untukMu, beginilah bila rindu terjadi pada makhluk, ku akur dengan kesalahan ini, kerana seharusnya ku tahu, rindu ini hanya padaMu, rindu yang tidak bertepi "

pada sahabat dan teman, aku mohon maaf dan undur diri buat seketika dalam dunia Facebook dan segala yang berkenaan, kerna hati ini patut diubati demi ketenangan hakiki dan abadi, iaitu bertemu DIA yang Maha Agung.. Allah...tenangkan aku, redhakan aku dalam menghadapi segalanya, kini ku tahu dan mengerti, tiada siapa yang boleh membantuku dalam menenangkan segalanya, selain Allah dan bantuan diri sndiri..Allah...sabarkan aku dan redhakan aku...

0 comments:

Post a Comment