Sunday, July 31, 2011

Haha aku terpaksa melepaskannya jua demi hati ini..


Ramadhan menjelang kini, ya terasa begitu pantas masa berlalu, rasa cam baru smlm kejadian tu berlaku, rupanya setahun sudah meninggalkan aku..Ya Allah...pantasnya masa berlalu, skrg jugak aku teringat kata2 yg berbunyi..
kita xpernah muda untuk melakukan dosa, dan kita xpernah tua untuk bertaubat
ya sjak itu jugak aku berfikir, aku seharusnya meninggalkan apa yg bukan milik aku, melepaskan bukan bermakna aku putus asa, bukan bermakna aku mengalah, namun sebaliknya moga menjadikan diri ini kuat untuk melepaskan apa yang terpendam ini, moga diri ini kuat mengatasi segala ujian dan cabaran, dan juga bermakna aku sudah sehabis daya dan sekuat mungkin untuk pergi dari situ, ya moga ramadhan kali ini mebawa 1001 makna malah beribu2 makna dalam hidup aku selepas ini, kita xtau sekuat mana yang kita boleh jadi sehinggakan kita temui jalan terakhir untuk menghadapi segalanya adalah dengan menjadi kuat dan redha dengan segalanya...

0 comments:

Post a Comment