Monday, June 13, 2011

Susah tido?




Ahaaa...assalam...ahahah comel x gambar atas ni?saje je aku letak..agak cumil..kehkehkeh..apeee pun xboleh..ahaa sambung cite..aku kerap ada masalah susah nak tido lebih2 lg kalau xberapa sihat..korg mesti ada masalah ni gak kan?apa kata..daripada korg kire kambing..smpai la bulu kambing hbs kire xtdo2 gak..dah tu xdapat pahala kan?ape kata kite bce sesama doa ni moga dipermudahkan..nak x?nak x?ekekekeke..jom..cekidot zass!

Ertinya:
“Ya Allah, sunyilah semua bintang dan tenanglah semua mata. Dan Tuhan yang hidup dan berdiri sendiri. Tuhan tidak mengantuk dan tidak tidur. Wahai Tuhan yang hidup dan berdiri sendiri. Tenangkanlah malamku ini dan tidurlah mataku”.

moga selepas ni, insyallah mudah tido..sebetulnya banyak tips lagi nk bg cepat tdo, ada yg kata minum susu panas, jgn minum minuman berkafein sebelum nak tdo, tp ape2pun..jgn korg tdo saje lepas ni..mmg aku rembat korg2 dalam mmpi..hahaha apeee pun xboley..hahaha

0 comments:

Post a Comment