Wednesday, March 30, 2011

7 sekawan


Hehe.. bila tgk tajuk je..kompem aku tersenyum sndiri...yela..banyak kenangan dan pengalaman dengan 7 sekawan ni..selama ni..aku rse cam aku duk bersendirian mengahrungi hidup ni, cuma tbe2 dan rasanya sudah ditentukan Allah, pertemuan antara 7 sahabat dari pelbagai jenis dan umur menjadi sekepala, walau pelbagai ragam, walau pelbagai perangai, aku cukup gembira bersama 7sekawan ni.
Group ni tertubuh xsengaja tahun lpas, sedang semuanya bercelaru, sedang smuanya pada aku kelam kabut, tbe2 dipertemukan dengan 7 sekawan, ada Mohd Fairuz Jajuli, ada Huda Marsidin, ada Mohd Joeaharry, ada Fawzy Shariff, ada Zuhaili bin Hj Sawal, ada Nuraliffa Sakrani..ehhhh baru enam kan?sorg lagi?sorg lagi dah tentu la aku..hahahaha sabo je la :)~
Macam2 aktiviti kitorg wat bertujuh ni..menjadi pendorong dan pemberi semangat dalam perjuangan hidup ni..terima kasih ye sahabat..harap smpai bila2 kite kan bersama sebagai sahabat yang sentiasa diRedhai Allah selalu :)

0 comments:

Post a Comment