Tuesday, January 4, 2011

Saya suka pergi sekolah~~~

Pejam celik pejam celik..ehhh nasib xterpejam terus..haha dah nasik smula sekolah, dengan azam baru, tahun baru dan segala2nya baru, aku mengorak langkah untuk meneruskan perjuangan sebagai seorang pendidik, untuk hal peribadi dan yang sewaktu dengannya, aku tinggalkan saje ianya sebagai satu lipatan sejarah..mls dh nak pk2..dan sudah sedikit serik untuk terjatuh banyak kali, tersungkur dan macam2 lagi, untuk itu, aku perlu berubah seiring dengan pertambahan umur, semakin pendek sebenarbya hdup kita ni =), yg berlalu biarkan berlalu, xusah risau benda yang dah berlaku dan terjadi :), ape2pun..epi2kan diri anda..menjadi seorg yang positif ni xsusah, bila posfitif, segalanya akan nampak mudah, nampak tenang dan nampak lancar..so dengan bermulanya tahun baru, dimulakan dengan azam baru, agar tampak lancar..moh la sme2 berubah.., usaha, tawakal dan redha,hehe..ape2pun majulah pendidikan untuk negara..yihaaaa~~~ yippiiii

0 comments:

Post a Comment