Wednesday, December 8, 2010

Cukuplah sampai disini..


untuk sekian kalinya..aku terjatuh buat kali kedua xsmpai beberapa detik dan ketika, ketika aku mula bangkit kembali, ada satu semangat menuntunku untuk kembali segar...tp..apakan daya..ku sangkakan ianya berpanjangan..rupanya, ranting tempat ku berpaut, patah tanpa sempat aku bersedia, biasala..sepatutnya aku bersedia..mungkin sebab aku sudah berada di zon selesa, rupenye xslesa mana pun..cuma tahla..sedikit terkilan, knpe di letak status itu didalam satu ruangan, bukankah lebih elok kalau dilempar saja dimuka ni..
bayangkanla kalau setahun aku xbukak atau xonline..mestila aku xtau
apa yg berlaku kan..menunggu..sedia menunggu dan tetap menunggu..ibarat menunggu buah jatuh dr pohon, belum smpat jatuh, rupanya disambar siburung
helang..kasihan sipenunggu setia...kasihan dia..

tapi xpela..asalkan sihelang bahagia..biarkan saja..ku tetap menunggu buah yg lain, kerna akan ada rahmat dan rezki utk penunggu setia ~~ :)

0 comments:

Post a Comment