Saturday, January 23, 2010

The new challange

Al-kisah...pada mulanya aku ni xla berapa nak sgt jadi seorang tenaga pengajar ni..sebabnya aku ni xla berapa suka sgt kat budak2..pada aku budak2 ni melecehkan..ye la..nak ajar lagi..nak redakan kemarahan aku lagi..tapi tu la kan..Allah sentiasGohaveagooddaybycosmonodj9a menguji dengan apa yang kite perlukan..bukan dengan apa yang kita nak..hmm tapi tu la kan..mse aku betul2 drop aritu..anak murid pengubat jiwa aku..baru aku tau..kat situ ketenangan aku..kat situ kedamaian aku..ntahla ye..bile marah...bile geram..bile tensen je kan..tgk senyuman anak murid..tgk gelagat dan keletah anak murid membuatkan aku tersenyum sendiri..camni rupenye aku masa kecik2 dulu..nakal..heh xjahat tau..nakal je sket..hahaha..ntahla ye..ape2pun aku da jumpa dimana ketenangan aku berada..dimana kedamaian aku boleh dapatkan..ape2pun majulah bidang pendidikan demi negara..haha

0 comments:

Post a Comment