Saturday, January 23, 2010

Ku terima suratan ini

Antara mimpi dan sedar..aku dilukai balik..adakah kerana aku terlalu sayangkan seseorang tu tanpa usul periksa?tp knpe?kenapa?kenapa aku yang harus menerima kesan yang sama buat ntah kali yang keberapa..betapa aku keliru dgn semua yang berlaku disekeliling aku..betapa aku keliru dengan semua ni..tapi apa yang aku harapkan biarlah..biarlah semua ni berlalu pergi seiring dengan embun yang pudar dinihari..aku xmampu nak harungi semua ini bersendirian..namun aku masih bersyukur kerana masih ada insane yang sanggup mendorongku,memberi semangat untuk tabah menghadapi semua ini..dan kerana itu aku masih berdiri sehingga kini…aku rasa baru je nak menikmati keindahan yang baru mulai ku kecapi..tapi..xsampai beberapa ketika..ada insan yang melukai aku..membuatkan luka yang baru ku rasakan mengering..semakin parah..tapi aku ambik keputusan untuk melepaskan segalanya yang selama ini aku rasakan sukar untuk melepaskan..dan jgnlah hampiri aku lagi wahai insan yang telah melukai aku..kerana kau sudah lenyap dalam hidupku..selama2nya..kau mmmg telah menang kerana berjaya melukakan perasaan ini ,dan aku anggap semua ini adalah ujian dari yang maha ESA

Pian

0 comments:

Post a Comment