Saturday, January 23, 2010

Indah sang pelangi



salam..hurm..sdey lak bile da nak akhir tahun ni kan.. sbg seorg guru dan pendidik..aku terasa sgt kelainan..ye la..walaupun aku xsabar gak nak cuti..hhahaha biasala..lama xambik cuti oittt!!!spe xnak..2 bulan duk umah..tp gaji jalan..heheh..cume aku sdey plak ptg td...hajat ddr smlm nak jumpa ank murid..nak ambik pix ngan diorg..tp xsampai hajat..sbbnye dari isnin aku kene jaga exam skola lain..plak tu td aku exam..isk isk..sudahnye td aku kepenatan..xkeje..ambik cuti..plak tu duk sdap2 lelapkan mata..ada cikgu kol suh dtg skola..sbb ada jamuan..peh..tergesa2 aku mandi dan siap2...wah..ramainye anak murid..yang paling aku suke dan terharu sgt2 bile diorg ambik makanan tu dr aku..dr tangan aku..even ada cikgu lain atau anak murid lain yang menghulur makanan tu..sob sob..gitula agaknya perasaan cikgu2 kite dedulu kan..erm..time ni la aku rindukan cikgu2 lama aku..peh..windu banget sama kamu cikgu2 aku..hurm...xpela..aku harap hbs skola ni aku xhbs smpai sini..aku harap bukan pasal ini tahun pertma aku ngajar tertimbulnya perasaan syg pada anak murid ni..aku harap selamanya aku akan tetap macam ni...syg pada anak murid dan rse tanggungjawab untuk mendidik anak bangsa dan harapan agama... =)



hurm..windu kamu smua..huhu

0 comments:

Post a Comment