Saturday, January 23, 2010

Erm..

hmm ape la tajuk aku kali ni kan..keh keh keh..sebenarnya waktu ni ngah tgu masa nak azan subuh pas sahur..dr tdo jadik ular sawa bek menaip jap..t aku da tdo..xde spe leh kaco aku..keh keh keh...sebetulnya puas aku pk..ape sebenarnya yang aku rse selama ni..kadang2 kalau aku nak berkawan dgn spe2 sekali pun..aku rse cam rendah diri sgt..xtau la npe..even kdg aku lebih tinggi dr member tu..hahaha tapi ada org kata..lebih bagus merendah diri daripada meninggi diri..heehh memang la btul..aku xsangkal..tp kebanyakkan la yg aku knal..org akan kata aku ni kat dunia virtual ni cam nampak bising bile da jumpa tu pendiam yg amat...ntahla..aku pun xtau nak kata ape..org yg nampak..cume tu la..aku pun xpasti..sme ada aku ni merendah diri @ ada yang membuatkan aku rasa rendah diri..kebanyakan yg aku kenal..aku akan kenal dr member yg lain..sbg backup..ntahlew..ape aku ni.tp aku tgh mencuba utk hadapi smua ni..tapi ape2pun bagila aku tido dulu ye..hahahahahhaha...

0 comments:

Post a Comment