Saturday, January 23, 2010

Emosi

Kenapa setiap kali mesti berlaku perkara yang sama?


Di setiap pelusuk dunia yang ku takluki,


Perkara yang sama berulang kali?!


Aku tak mempunyai hak untuk mengongkong…


Tapi aku juga punya hati dan perasaan..


Berkawan dan bermesra..


Tapi.. tiap kali itulah hakku digugah,dijajah!


Oleh anasir yang tak betanggungjawab…


Aku PASRAH!


Aku MENGALAH!


Namun sampai bila mesti begini?


Mengapa hakku juga yang digugah!


Mengapa hakku juga yang dijajah!


Diganggu tak kira masa..tanpa belas?


Mengapa?Mengapa?


Oh Tuhan…..Tabahkanlah hati hambamu ini…


Mengharungi segalanya….


Namun aku kembali kembali berpijak di bumi nyata


Biarlah apa orang nak kata!


Biarlah apa orang nak anggap!


Kerna AKU tetap AKU!


Kerna itu ku biarkan ia sepi berlalu……




-SyiEr® (“_) –


>>BuRnIng ScHeMe<<

0 comments:

Post a Comment