Saturday, January 23, 2010

Dan badai itu berlalu

erm...npe agaknya da nak dekat raya ni hati aku makin sayu..makin sdey..teringatkan dosa-dosa yang telah aku lakukan..membuatkan aku kadangkala suka...duka..sedrik..suka sbb diberikan kesedaran..duka..sbb kerana dosa tu meyebabkan aku bukan aku yg dulu..serik sbb aku xmo dah buat kesilapan tu berulang kali..berapa banyak kali ntah aku menenteramkan diri..agar kembali sedar akan smua hikmah yang berlaku..dua tiga bulan ni..aku diuji dengan pelbagai dugaan..tapi syukur yang teramat kerana hikmat disebaliknya..walaupun perit..alhamdulillah aku berjaya harunginya..aku harus berubah..aku xboleh terus-terusan hidup begini..ntah kenapa..aku sering teringatkan..adakah ini kerana aku memutuskan tali persaudaraan sesama islam membuatkan aku begini? andaikata orang itu membaca blog ni..aku nk mintak maaf banyak2 sbb berkata agar xlagi cari aku..biarkan aku mati dalam kenangan..ntah kenapa..waktu tu aku terlalu celaru..keliru dengan apa yang berlaku..YA ALLAH..ku harapkan keampunanMu kerana memutuskan ikatan silaturrahim ini..aku redha dengan kehendakMu YA ALLAH..dan sekarang..aku merasai akan betapa perit untuk memohon kemaafan itu..walaupun mudah dari pandangan..tp bukan dari perasaan..oleh kerana itu..ku harapkan badai ini berlalu begitu jua...

0 comments:

Post a Comment