Saturday, January 23, 2010

Change!!

salam..hurm...da 2 ari aku xde selera makan..xde selera nak wat pape..aku bzkan hdup dgn skola..ngan aktiviti kompang kat skola tu..sebabnye..kalau aku duk sendiri..aku mula pk macam2..apa yg aku pk?ntahla..aku ni layak ke untuk menjadi seorg guru?layak ke?patut ke?ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh smua tu aku anggap sbgai cabaran..arini ntah kali yg keberapa aku menitiskan air mata melihatkan anak murid aku..sian diorg terpaksa jadi bahan uji kajian aku..ye la..aku ni baru je xsmpai setahun masuk dan terpaksa menceburkan diri dalam bidang perguruan ni..alahaiiiii...kata org..baru nak cuba mengagah-agah..bukan bertatih..bertatih pada aku da cukup laju la tu..tp..ntahla..skrg pun aku asyik duk pk...npe la smua kawan2 aku menjauhkan diri dari aku?ape salah aku?xsiapa pun nak terangkan ape salah aku..apa silap aku..dimana salah dan silap aku?





sahabat..aku perlukan kalian dalam menjalani hdup ini...aku juga macam insan biasa..perlukan sahabat..perlukan teman..even aku ada kekasih..aku tetap perlukan kawan sbg pembimbing aku...sebagai penguat semangat aku..salahkah aku memerlukan demikian?salahkah?mmg sukar untuk mencari sahabat..kawan..ahhhhh betapa beruntung jika aku menemukan itu sebelum aku menutup mata...betapa aku memerlukannya sbgai tmpat aku mengadu dan meminta nasihat..salahkah?hurm..xpela kawan...aku berterima kasih kerana diberi peluang untuk mengenali siapa kalian..mulai skrg aku xkan lagi mengganggu kehidupan kalian..cuma apa yg aku mahu kalian tahu..aku beruntung dan terima kasih kerana diberikan peluang untuk hadir dalam kehidupan ini...ntah esok...lusa..aku bakal pergi meninggalkan dunia ini...biarlah ku xdapat kasih sayang dr sahabat..asalkan aku dapat kasih sayang dari yang MAHA ESA


0 comments:

Post a Comment