Saturday, January 23, 2010

Aku dan Bintang


hurm..mlm ni puas aku mencari cara macam mana nak tdo..tp..xleh..resah gelisah semacam..npe ni..salu aku xmacam ni..salu aku dapat je bantal trus bam!!hahaha..tp malam ni pelik bin ajaib..huhuhu xmo lelap..hurm..so aku wat keje gile la..pasang laptop depan umah..kat beranda depan online..hahah smbil tgk bulan..bintang..erm...seronokkan klu tiap2 malam leh tgk bulan..bintang smbilll berangan..hahaha..bile aku ngadap smua ni..dgn kesunyian malam..baru aku dapat ketenangan aku smula..rupenye ada benda yang aku pk selama ni tp aku xperasan..hurm..nak wat camne kan..just let it go..even ati aku ni kadang blur..macam2 benda berlaku saban hari..tp smua tu membuatkan aku jadi semakin matang dan bleh hadapi smua ni..cume aku mengharapkan kekuatan dan keredhaan daripada Ilahi untuk ignore smua ni..heal smua ni..so ada masa nak cuti ni..aku nak leks puas2..nak tenangkan pkrn..klu dulu nak cuti punye payah..skrg da dibagi cuti..heheh coti2 malaysia..hahaha..hurm..cumekan..aku rindu kat kawan2 lama..mana la korang kan...raya aritu aku nak sgt2 jumpa..tp xleh..sbb aku masuk hosp..huhu harap2 cuti sem ni jumpa la ye..isk..winduu kamu smua..huhu



null





null

0 comments:

Post a Comment